Lunch på Preem.

Ja idag blev det en romantisk lunch på Preem med Susanne. Vilket utbud. Vilken smakupplevelse. Vilken höjdpunkt. Det blev kycklingwok med vitlökssås. Om du ska äta där någon gång så kan du ju be den som värmer maten i micron att du gärna vill ha hela maten varm och inte bara det ute i kanterna. Annars var det inget att klaga på.

Lunchen var välbehövlig efter tre timmars sällskap med landstingets beteendevetare. Trevliga killar. Duktiga på mänskliga beteenden. Det är roligt med mänskliga projekt. Hoppas på positiva resultat under projektets gång.

Eftermiddagen tillbringades med chokladkaka, kaffe och filmtitt med Kicki. Innan jag traskade in till mig så hjälpte jag henne med en snygg sommarfärg i håret. Ljusta snygga slingor. Jag är så duktig. Behöver du hjälp så säg till. Kanske ska bli frisör itsället för sjuksköterska?

Idag fyller min mamma år. Stort grattis till henne.

Nu ska jag nog städa lite. Men bara lite...

Puss på nosen



Kommentarer
Postat av: Anne

Mmmmm vilken kulinarisk upplevelse! Ha det bäst stumpan! Kram kram

2009-05-18 @ 19:36:08
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Elin

vilka sötisar :D

2009-05-23 @ 18:23:49
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0