Infektionskliniken.

Idag har jag varit på infektionskliniken. Och vad tänker ni då? Vad för snuskigt och smittande har hon nu dragit på sig!? När jag satt i väntrummet idag så kändes det som att alla funderade på vad jag hittat på som behövde en akuttid. Oskyddat sex med en främling? Nej så spännande är det inte. Det hela handlade om en speta i foten. Ja det är sant. Jag sökte efter en duktig doktor som kunde få ut en speta ur foten och då hamnade jag på infektion. Det kostade bara 250 kronor. Tur att man är rik och kan unna sig sådana behandlingar. Som en tröst så var läkaren mycket trevlig och han lyckades få ut denna ömma sak som satt djupt in i min fot och han berömde mig för att söka sjukvård för en sådan "ynklig" sak när man har diabetes. Han hade sett konsekvenserna av illa skötta diabetesfötter. Och jag är inte den som vill amputera. Nej, jag är nöjd med mitt besök hos doktorn idag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Men din stackare! Vad skönt att höra att du var så förståndig att du sökta upp en doktor!

Vad kul att höra att du trivs så bra på mitt blivande arbete, det bådar ju gott ;)

Ha en skön kväll och var rädd om fossingarna, Kram

2009-05-20 @ 18:55:16
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: nadja

ja ! jag ska flytta hem till jul, tack.. gud.. det värmde verkligen lina ! :')

2009-05-20 @ 19:19:22
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: Vilja

Svar: TACK! :)

haha näe vilket häftigt namn din katt har, min heter Tiger :)

Allt bra med dig?

2009-05-20 @ 21:50:15
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0