Vilken helg det blev!

Nu är det bara ett par timmar kvar på helgen och det är dax att komma tillbaka till verkligen. Fredagen har jag redan skrivit om. Lördagen fortsatte på samma sätt. Träffade kompisar på Olearys redan kl 19 för att äta. Vid 21.30 tröttnade vi på att sitta där och gick hem till mig för en match i Singstar. Det va jämt, riktigt jämt. Vågar inte svara på vem sim vann flest låtar, men jag hoppas det var jag. Jag och min vackra sångröst.
Vid ett tiden träffade jag lillebror och hans flickvän. Tina som hon heter är världens sötaste och mysigaste tjej. Ska bli så kul att umgås med henne en vecka på Cypern snart.
Vi hade sällskap en bit på vägen, de skulle till ett annat ställe än jag. Jag hade en date planerad med min kompis Kicki. Men hittar jag henne? Nej. Hittar jag någon av dem som jag skulle träffa? Nej. Stackars lilla Lina, ensamast i världen. Men jag var inte så ledsen över det. Man hittar alltid någon att prata med. Och det var mycket trevligt.
Väl hemma vid 03.30 så skulle jag titta på mitt inspelade Robinson. Kan bli en spännande säsong. Vilket fruktansvärt äckligt tillhåll de har placerat de där deltagarna. Jag skulle lämna programmet efter en timme. Bara vetskapen om alla ormar som lurar i träden och bakom varje liten sten. Fy så fruktansvärt. Nej ska jag vara med i något program så får det bli Baren eller Big Brother. Det vore häftigt.

Nu ska jag färga håret. Funderar på någon annan färg än svart denna gången. Kanske någon snygg blond färg? Eller rött? Nej det får bli svart.

Hoppas ni alla har en härlig söndag.

Kram kram kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Det skulle vara riktgt kul att se dig som blondin ha ha ha ha...

Nejdu Lina du kommer nog att förbli svarthårig men det skulle nog vara snyggt med ill-röda slingor i det svarta! testa kanske?

Ha det bra stumpan! Kram

2009-03-22 @ 18:41:16
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0