Svart överallt.

Så var all färgning klar. Så även ett försök till håret. Jag har alltid färgat håret själv, men det var innan det var så långt som det är nu. Ikväll slutade det med att jag färgat både mig, mina katter, hallgolvet och två dörrar. Golvet är fixat med aceton och svinto, men dörrarna är fortfarande prickiga som en dalmatinerhund. Mina naglar ser ut som jag planterat pelagonier i en lerig rabatt i en hel vecka. Och min panna ser ut som om jag grillat med kol. Ja nu blir det svinto på mig med!

Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Anne

Du kanske kunde be någon om hjälp? Mannen ska du väl ha till nått vettigt exempelvis!

Kram

2009-03-23 @ 08:07:04
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0