Snart fredag!

Veckans skönaste dag närmar sig med stora kliv. Det ska bli riktigt skoj för hela dagen är fullbokad.
07.00-15.30 Jobb.
16.00- 17.55 Om jag överlever lever jobbet, After Work.
18.00-23.00 Träffa Linda.
23.00- Nivå.

I morse vaknade jag som en isbit. Huu vad det var kallt. Jag brukar ju gilla att det är kyligt och kallt men detta var inte behagligt. Skuttar upp och hoppar in i duschen för lite värme. Och sedan dess så är alla grannar döva och i chock. Och mitt så annars lockliga hår har inte ens en liten tendens till en liten lock. När jag skakat av mig islagret och lyckades krypa in i handduken och började få blodcirkulation så kom jag på att det var denna morgonen som det inte var varken värme i vatten eller lägenhet. Nu kan jag inte stämma Affärsverken, vilket jag annars funderade på strax efter upptäckten. Nu vet jag varför patienter ibland behöver läggas på "IS" och kylas ner. Man dödar ju kroppen en kort tid. Känns det som i alla fall.

Nu ska jag börja förbereda för morgondagen!

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Catrin

Tack... så fort vi kommit in... blir nog kombinerad fest.. Tösen tar studenten i samma veva som vi flyttar in

2009-03-20 @ 06:30:22
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag bävar för att hämta Linda ikväll efter ert partajande ... ; p



Hoppas ni får riiiiktigt kul ikväll!



2009-03-20 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0