Så jävla korkad.

Ja ibland så är man inte smart. Jag brukar alltid vara det men när det kommer till skönhet så är jag en riktig miss. Man har sina ideer och man ska eftersträva att vara så snygg som möjligt. Lycka till tänker ni säkert nu. Och jag med. Har påbörjat planeringen till hårfägningen men fastnade på ögonbrynen. Ja, alla vet ju hur riktigt jävla ont det gör att plocka de små sköra håren precis över ögonen. Jag genomled denna stund med rinnande tårar. Sen skulle jag överträffa mig själv och testa på att fäga de små håren som var kvar. Ja det blev ju fint. Inte alls. Allt färgades förutom ögonbrynen. Precis svart i huden.Frisörtips nr 1. Gnugga med tvål. Aj. Inget resultat. Frisörtips nr 2. Gnugga med lotion. Inte lika smärtsamt men fortfarande utan resultat. Frisörtips nr 3. Gnugga med tandkräm. Ajajaj! Och då menar jag aj. Lite lite resultat men jag ser ju fortfarande hemsk ut. Imorgon får jag stanna hemma från jobbet om det inte har skett några mirakel. Varför kan man bara inte acceptera hur man ser ut av naturen? Alla människor har ögonbryn. Varför kan jag bara inte låta mina vara ifred? Är det för att man tror att man ska bli finare? Tror inte någon ser någon skillnad om man inte ser ut som jag gör just nu. Som ett monster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0