Resa!

Nu är det dax! Jag ska packa ner bikinin, shoppa strandklänning, ladda mp3 med en massa bra musik, köpa ett par bra pocketböcker och förbereda min kropp på att vara i berusande tillstånd en hel vecka! Jag ska ut och resa!!!! Underbart ska det bli. Den 27 april ska jag åka till Cypern. Till ett hotell som jag var på 1998 som är riktigt fint, mitt i händelsernas centrum! Åh vad jag ska bli brun, åh vad jag ska äta och gud vad jag ska njuta!
Lovely lovely lovely!

Hörs senare ikväll! Nu är det frukostdax!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh vad kul! Så härligt med sol och värme! Det behöver vi:) Vi sticker till Egypten 2 april. Hoppas vi kan ses i veckan! Kramar!

2009-03-01 @ 20:45:43
Postat av: Sabina Delanie

nice blog, many hugs Delanie.. :)

2009-03-02 @ 17:52:25
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Catrin

ska du åka själv ? ;)

2009-03-02 @ 19:29:07
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0