Pass!

Efter en god dags sömn så blev det äntligen ett besök hos polisen för anskaffning av pass. Vilken marknad för pass. Det bara strömmade in personer för att få pass. Ialla fall så gjorde jag ju inte saken bättre för att underlätta kösystemet! När nr 36 ropades upp så var jag snabbt på plats i fotobåset. Först två kort. Nej de var inte godkända av polisen. Två kort till, nej fortfarande inte godkända. Två kort till. Godkända av polisen, men verkligen inte av mig. Jag fick inte ha glasögon på mig och såg inte klok ut. Två kort till och jag kunde inte annat än att skratta. Nej nej nej! Fick sätta upp håret. Två kort till. Nej håret var inte tilltäckligt högt. Två fotografier till! Hmmm ok. Men inte mer. Men efter alla muttlande människor utaför så vågade jag inte dra ut på det mer. Det fick bli som det blev. Inte snygg alls. Men jag! Mer kan man inte vänta sig.

Pass och Puss


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag skulle vilja ha sett dig härja nere på polisstation hahahaha

Det blev säkert jätte bra! Ha en skön dag stumpan! (obs kl är 06.23!)

Kram

2009-03-11 @ 06:20:11
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Lisen

Haha jag är säker på att du blev jättesnygg som vanligt! Bra att du stod på dig för passet skall man ju ha flera år ju och man vill ju inte se ut som ett freak =). Trevlig onsdagkväll vännen! Kramisar

2009-03-11 @ 17:27:53
URL: http://farodota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0