Oj!

Här händer det saker snabbt! Min fina kompis Johanna är nu singel! Nu ska vi minsnn leva livet! Gud vad skoj vi ska ha.

Ikväll var det andra chansen. Mina favoriter åkte ut redan innan hela programmet börjat. Men maten var så underbar. Helena kryddade med fransk senap som fick grytan till magiska höjder av smakupplevelser. Det var så gott. Och inte nog med det så är hon vackrast i världen! Hon har vunnit tävlingen med världens vackraste bebismage!

Idag har jag även fått mitt andra frieri i livet. Om 5 år är det dax för mitt andra giftemål! Då ska jag gifta mig med Dennis! Detta är väl informerat till Níklas som tycker att detta är helt ok! Ja han är skum, men säger han ok så kan jag ju inte tacka nej att gifta mig med en så vacker pojke som Dennis! Ny klänning planerat att köpas!

Hopas ni alla har en härlig lördag!!

Puss



Kommentarer
Postat av: Catrin

Mysig bild ;)

2009-03-08 @ 11:35:48
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Helena

Det var snällt skrivet! Men du, hur mådde magen sen - tyckte du sa att den var dålig just pga senapen...:)Vad häftigt det skulle va att se sin bebis fot så tydligt! På mej syns bara en liten boll när den sparkar.

2009-03-09 @ 09:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0