Måndag mitt i natten

Ja för alla andra är det säkert snart en härlig morgon, men för mig är det söndag/ måndag mitt i natten. Eftersom jag hade en välbehövlig sovmorgon så blev det ju ganska många timmar i bädden vilket resulterar i en ganska så vaken natt. Klockan är nu halv 4 och jag har precis börjat fundera på om det inte är dax att krypa ner i bädden.
Men innan jag gör det så tänkte jag utvärdera några filmer.
Filmen som jag trodde skulle var skräck visade sig inte alls vara det. Filmen -- Eden Lake, var bra men upplevdes inte som skräck. Dock helt klart seärd.

Efter detta så laddade jag för årets film. Australia. Man ska aldrig ha höga förväntningar på en film för man blir bara besviken. Så även i detta fallet. Ok jag fällde en och annan tår, det var inte det. Filmen hade en fin historia. Men den var allför seg för att orka tittas på. Tyvärr är det ingen film att rekommendera. Eller jo, man kan titta på den om man inte har något annat att göra. Men planera ingen filmkväll med bästisen och massor av godis och förvänta er the time of your life.

Nu ska jag göra ett tappert försök att sova.

Puss på er alla.




Kommentarer
Postat av: B

Ja, rätt låt vann.

Hon kommer att vinna hela härligheten, tror jag.

2009-03-16 @ 17:00:50
Postat av: Erika

Jag håller inte alls med dej angående australia. Jag såg den på bio(kan iofs påverka) Men jag tyckte den var underbar!

2009-03-17 @ 11:41:59
URL: http://budgetshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0