Komplimang!

Idag har jag fått en underbar komplimang,  - Du är som Dracula utan vassa hörntänder söta lilla du! Visst är det gulligt. Efter alla tankar kring boken och filmen : - Låt den rätta komma in så tycker jag minsann att vamyper verkar vara söta små varelser så jag tackar för min komplimang.

Shoppingen fortsatte idag. Efter jobbet tog jag en fika med Linda. Vi var så trötta efter jobbet att vi mest satt och pillade i maten, men det var väldigt gott. Sen fick jag syn på en snygg väska som jag inte kunde låta bli. 300 kr för en väska. Har aldrig köpt något så dyrt att förvara en plånbok i innan.

Imorgon har jag fått timbank igen. Ska se om jag tar mig ner till polisen för att skaffa pass.

Innan sängdax blir det nog High School musical 3, igen.

Puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anne

Vill se bild på väskan! Puss och kram lilla vampyr!

2009-03-06 @ 18:33:04
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0