Iskallt.

Imorse var det isigt och kallt ute. Närmare 7 minusgrader. Och jag bestämmer mig för att cykla till jobbet. Duktiga Lina. Men fy så kallt det var. Jag har frysit hela dagen. Blev inte varm förrän jag trampat mig hem igen. Det borde vara förbjudet att bo i en kuststad med cykelbanor vid havet. Även om jag känner mig duktig som cyklat så känner jag mig trött i kroppen. Jag har ont i en arm och trött i benen. Kanske kallas träningsvärk? Jag kanske behöver paus från cyklingen en månad för att återfå min normala motionsrytm igen?

Ialla fall så på vägen hem så stannade jag på  Lok&Motion och avslutade mitt medlemsskap. Ingen mening att betala för varje månad när jag ändå inte är där. Har inte varit där på ett helt år. Illa Lina. Blir nog ingen Beach 2009 för min del. Får se om jag deltar i bikinitävlingen, Miss wet T-Shirt istället. Känns ju dumt att kasta bort chansen när man blir sponsrad och får anmälningsavgiften betald.

Idag vid fikat ( våfflor med grädda och sylt) så försökte jag få en av klinikens läkare att utföra en bröstförminskning på mig. Nej, ingen operation vid fikabordet utan jag försökte få denna läkare att bestämma en dag då vi kunde utföra en bröstförminskningsoperation på mig, sådär lite snabbt efter stängning, på kvällen. Tyvärr verkade det inte gå så bra som jag planerat med denna plan. Operation övertalning fortsätter.

Kvällen har tillbringats med min kompis Kicki och hennes lille son Vile. Han gillar nog inte mig så mycket för han skrek mest. Finns inget som gör mig så nervös som barnskrik. Kul att träffa dem i alla fall.

Hoppas ni alla har en bra kväll.

Dagens bild: Världens sötaste Tvättbjörn Molly. Tänk att gå med en sådan liten pälsboll kopplad i ett rött koppel på stan. Så attans söt.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Go Lina! Du är jätteduktig som cyklar!

2009-03-25 @ 20:17:02
Postat av: Catrin

Nästan lika sött som min Fridholf ;)

2009-03-28 @ 19:57:56
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0