HSM 3

High school musical 3. Nu är den slut. Och det behövdes minsann inget sminkborttagningsmedel till den vattanfasta mascaran ikväll. We are all in this together. Åhh vad filmer kan få en på härligt humör. Jag önskar jag vore huvudrolls- Gabriella på riktigt. Och Troy. Vilken kille. I och för sig så är Troys pappa inte tråkig att titta på heller. Undrar om det är jag som börjar bli gammal? Eller om Troy har en ung pappa? Skit samma, båda är vackra att titta på. Och High school musical filmerna är underbara!

När jag öppnade garderoben ikväll så ramlade min brudklänning ut. Var tvungen att plocka upp denna vita vackra ihopknycklade boll och beskåda hur fin den är! När jag står där med klänningen framför mig så frågar min kära make mig vad jag ska göra med den. Sen kommer han med det fina förslaget att jag ska sälja den på blocket. Jag säger nej nej nej det vill jag inte. Den är för vacker för det. Och vad säger han då? : - Men vad ska du ha den till? Ska du ha den på dig när du går och fikar? Nej tack. Det blir ingen fikadräkt av min klänning. Och ingen försäljning på blocket. Min vackra klänning får efter kemtvätt stanna i garderoben. Men det är otroligt dumt att en brudklänning bara ska användas en gång. Om man gifter om sig, kan man använda samma klänning då??

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vacker! Jag hänger på om du går och fikar i klänningen! Klem

2009-03-05 @ 09:01:00
Postat av: Anne

NEJ!!!!

Du ska aldrig gifta om dig och om du skulle det så skulle du aldrig vilja ha just den klänningen igen!

Vill du fika i din brudklänning så lovar jag att ta på mig min ;)

Kram

2009-03-05 @ 18:58:35
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0