Åter på natten.

Nu är min sex veckorsperiod av nattfritt på jobbet slut. Och jag säger bara, äntligen. Kan äntligen få vara vaken på nätterna och sova på dagarna utan att någon tjatar på mig hela tiden att jag måste vända på dygnet. Nu har jag lärt mig att jag trivs med nattjobb och inget ska få mig till att sluta med det.

Igår natt var det besök på Nivå och Olearys. Trevligt. Mycket folk ute, men knappt några man kände. Undrar om det är för att man börjar bli gammal? Man ska inte vara ute om helgerna utan sitta hemma med maken och vara en duktig hemmafru? Nej ut med er och njut av utelivet. Det är riktigt roligt. Om man inte vill dansa så går det bra att bara sitta och titta på människor. Man kan få se mer än vad man tror. Och få många goda skratt för det man ser.

Hoppas ni alla har en härlig måndag. Själv kommer jag att sova hela dagen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0