Sådär jobbigt.

Inser hur jäkla gnällig jag har varit ett par dagar.... Och denna dagen är inte bättre. Ibland känns allt bara så jobbigt. Idag när klockan ringde kl 6 så hade jag sovit totalt 40 minuter inatt. Kände mig som en överkörd bisonråtta med huvudvärk. En titt i speglen visar att det ploppat upp en och annan finne i mitt ansikte. Grrr.. Håret var risigt och smärta i nedre delen av magen är ett bevis på att det snart är dax för mens. På jobbet har det varit jättemycket att pyssla med. Sen frukost och utan lunch resulterade i att jag under ett par timmar var omöjlig att jobba med.
Väl hemma så slängde jag mig i sängen och sov 2 timmar. Sååå skönt.
Kvällen har jag tillbringat i soffan i pyjamas och lyssnat på regnet utanför.
Imorgon är det nya tag! Och jag hoppas på en gnällfri dag!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha en sån måste jag skaffa :D

2009-06-10 @ 23:25:07
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.set
Postat av: moa

huvudvärk är såå jobbigt! skicka gärna en bild till veckans blogg tävlingen, i min blogg :)

2009-06-11 @ 21:58:35
URL: http://mozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0