TV bröllop!

Idag var det sista avsnittet av Bonde söker fru för denna gången! Bröllopet mellan Emma och Magnus! Jag tycker synd om Emma! För det första så undrar man hur mycket hon har fått bestämma själv för TV 4? Är detta något de gjorde för att de fick kalaset betalt? Och att behöva gå i kyrkan med den hemska buketten? Klänningen var vacker och det är häftigt med bubblor istället för ris när man kommer ut från kyrkan! Men jag tror nog ändå inte att det var det sagobröllop hon önskat sig! Men jag hoppas det för deras skull! Magnus kan vara lycklig som fått en så vacker fru!

Idag har jag köpt en ny säng! Det var rea på Jysk och när mamma och pappa var där ute och shoppade en byrå så bad jag dem köpa mig en ny madrass! Denna kommer hem på fredag! Jag hoppas den är skön!

Hoppas allt är br amed alla mina läsare!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas att madrassen är bra så att ni slipper ligga på fjädrarna nu då!

Jag vill så gärna se er i tidningen men NÄR???? Ha det bra och njut av....

Kram

2009-01-27 @ 17:51:53
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är skitfin tycker jag

2009-01-27 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0