Stora flyttdagen!

Idag ska mamma och pappa flytta! Efter jobbat idag så skulle jag och min man åka upp till dem för att käka sista middagen i Emmeryd! Och när vi kommer dit så inser vi att de knappt har packat någonting! Söta små människor!! Det var bara att kavla upp armarna och sätta igång! Vi packade ända tills flyttkartongerna tog slut! Men jag lovar att vi skulle kunna fylla lika många flyttkartonger till! Kl 21 så var vi så trötta att vi gav upp! Vi packade bilen full med blommor och en värdefull servis ( Enligt mamma!) för att ställa in det i lägenheten! Och där fanns min moster och hennes man! De kämpade på med lister och städning! Riktigt peppade kl 22.00 så kom vi på att vi kanske skulle överraska mamma och pappa imorgon och tapetsera det sista! En "liten" hall... Med 3 dörrar, ett valv och fondvägg! Jodå, nu 4 timmar senare så sitter tapeterna uppe och jag måste erkänna att det blev ganska snyggt! Mamma och pappa är fortfarande ovetande och vi hoppas att det kommer att bli en riktigt trevlig överraskning för dem imorgon! Eller senare idag blir det...

Idag på morgonen så insåg jag hur bortskämd jag är! Vaknade kl 05! Sur för att mitt nosspray inte stod vid sängen! Tvingade mig upp ur sängen och hittade det tillslut! Blir irriterrad för att det inte står en flaska bubbelvatten vid min säng! Tycker att det är skitkasst att tidningen inte kommit än...Man inser inte hur bra man har det!! Borde njuta mer...

Nu måste jag sova ett par timmar! Ska snart upp och bära tunga saker! Eller kanske ska bli den som samordnar och pekar vart allt ska stå? Ja så får det bli!

Hoppas ni alla får en bra lördag!
Kram Kram Kram



Kommentarer
Postat av: Anne

Åh vad gulligt av er att överraska dem med tapetseringen, de kommer bli så glada! Ta det nu lugnt idag tänk på att du faktiskt har legat i sjukbädden nästan en vecka. Ha det bra! Kram

2009-01-24 @ 09:13:21
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: karin

Jisses så fint! Är det deras? Jag kommer gärna på besök! Kram

2009-01-24 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0