Röstlös!

Ja jag är fortfarande röstlös ch det retar mig så attans!!
Och jag som levde på hoppet att det är tur att man har internet! Och så lägger både telefonen och bredbandet ner i 5 timmar! Grrrr!

Försöker fördriva tiden med att göra tackkort! Det går ju bra men inser när jag nästan är klar att jag inte har material till allt!! Grrr igen!! Ville ju bli klar och få iväg dem!! Borde även få in en bild till tidningen men tycker att det är pinsamt att vår bild ska vara med där!! Det får bli en liten en...

Börjar bli rastlös av att gå här hemma! Behöver komma ut! Jobba! Träffa folk!!

Kom och tänka på den gamla TV serien ALF idag!! Åhh vad jag saknar honom!! En sådan liten varelse borde alla ha att piffa upp tillvaron med!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Ser fram emot att få se er i tidningen, kollar familjesidan varje dag efter er!

Ta en kopp varmt vatten med honung i, det lindrar skönt. Krya på dig! Kram

2009-01-22 @ 08:31:12
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är klart vi ska få se er i tidningen! Det är M arbetskamrat som gifter sig. Så kul! Kika in igen så får se min sötnos:)!

2009-01-22 @ 19:33:56
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0