Nyårsafton!

Ja nu ska jag försöka återberätta min nyårsafton!! Det va som jag skrivit i ett tidigare inlägg, en magisk dag!!
Vaknade redan kl 06 på morgonen och kunde inte somna om! Konstigt!!
Jag låg kvar i sängen och funderade på allt som skulle ske under dagen! Kl 08 var det dax att stiga upp! Dusch och stadig frukost! 1 liter Proviva och 2 Dimor! Kl 09 var det dax att vara hos frissan Helen på Klippstudion! Vilken konstnär!! 2 ½ timme tog det så jag hann med en snabb lunch innan sminkningen på Body Shop kl 12!



Efter detta checkade vi in på Statt Hotell i bröllopssviten! Mycket fint rum! Där fick vi nästan 2 timmar att bara njuta av att at det lungt! Påklädning och lite vin!! Min tärna Marianne som tyvärr va lite sen från frisören fick ha en stand in! Min lillebror har en kompis som heter Dennis! Han var dagens fotograf och följde mig hela dagen! Han va min reservtärna och hjälpte mig med klänningen!! Flera gånger! Varje gång jag skulle på toa så hoppade jag ur klänningen och Dennis var så hjälpsam!! Resultatet av Niklas och Calle, bestman blev såhär:



Efter detta träffade vi min kusin Gustav och hans flickvän Marlene som ordnat en snygg bil från bilsports Museum! I den fick vi en trevlig biltur till fotograferingen! Buketten hade vi hunnit hämta en stund innan!



Fotografering efter detta!!







Fortsätter i ett nytt inlägg!!


Kommentarer
Postat av: AnnCha

Ni är sssååå fina!!!!!!! Grattis!!!

2009-01-05 @ 09:20:19
Postat av: Linnea

Åh vad du är vacker gumman!

2009-01-05 @ 11:58:34
URL: http://neahs.wordpress.com
Postat av: Martina

Kan inte mer än säga att du var fantastikt vacker Lina, rörande vacker!



kram Martina

2009-01-09 @ 20:12:20
Postat av: Martina

Fröken Ishav du ser verkligen ut som en isprinsessa!

2009-01-09 @ 20:14:48
Postat av: Hanna Eriksson

Grattis Lina! Du var en jattevacker brud och ni ar sa fina tillsammans.



Manga lycko kramar fran Kanada :)

2009-01-09 @ 22:11:30
Postat av: Catrin

åååå vad fina ni är.. Lina, du ser ut som en sagoprinsessa...

Kram och jag önskar er ALL lycka !! // Catrin

2009-01-10 @ 11:23:22
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0