Nyårsafton nr 2!!



Efter fotografering så var det dax att ta sig till kyrkan! Det va så häftigt att höra kyrkklockorna slå där man stod utanför kyrkdörrarna!! Alla Sveriges flaxande fjärilar fanns nu i min mage!! Och det var så grymt mäktigt när man fick traska fram till den klassiska Midsommarnattsdrömsmarschen!! Önskar jag fick göra det om och om igen!!!!!!

Vigslen gick snabbt och bra!! Marianne fick en hostattack och lurade med prästen ut i ett sidorum där hon fick dricka vatten ur en dopfunt!! Underbart!!



Efter att vi gått ut från kyrkan så blev det många kramar på trappen!! Så mäktig känsla!! Nygifta!!!! Sen hoppade vi in i bilen och åkte till Stattshotellet igen för att ta några bilder där!! Och utanför!



Och vilken ring jag fick!!



Och jäkligt snygga naglar!!

Detta var första delen av dagen!! Och den delen där det finns fina bilder! Resten är en enda lång dimma!! Nej jag skojar bara!! Det va en härtig fest som varade till kl 04 på morgonen!! God mat, fina tal, ursnygg tårta, cool vals m.m. Fortsättning kommer såfort det dyker upp nya bilder!!

Hoppas ni har fått en liten försmak!!

Puss från FRU Ishav!!

Kommentarer
Postat av: maria

vad fina ni är.... man blir mållös. jag vill me bli brud/fru undra när????? efter 15 års underbart förhållande, två mirakel (barn), hus, saab och snart 9 års förlovning.....visst saknas det något, så om du har ett krummilurpiller för att få höra de magiska orden vill du gifta dig med mig min älskling så får du gärna ta med dig dem till jobbet. puss och kram vi syns. ny är underbart vackra och passar som handen i handsken för varandra.

2009-01-04 @ 19:56:28
Postat av: Anne

Ni var så fina! All lycka till er! Kram

2009-01-05 @ 08:51:40
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh jag blir alldeles tårögd. Så vacker du är i din underbara klänning och bredvid din fina man. Hoppas vi ses snart vännen! Kram!

2009-01-05 @ 12:02:26
URL: http://neahs.wordpress.com
Postat av: Ulrika

Såååå vackra!

All lycka til Er :)) :))

2009-01-06 @ 11:09:44
Postat av: Lisen

Kunde inte föreställa mig hur underbart vacker du skulle vara, helt fantastisk..

2009-01-07 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0