I ett drömland!

Man blir så otroligt lycklig när man haft en natt full av vackra och fina drömmar! Man vill inte vakna! Men när man till slut måste vakna så är man fortfarande lycklig och går med ett leende på läpparna hela dagen! Så borde det minsann vara varje natt! Och dag! Natten som var nu var en sådan natt! Mys mys mys!

Idag kom CSN räkningarna för hela året! Varje månad som man kommer att behöva betala den räkningen så känns det som att man får leva på vatten och luft! Och när året är slut så har man inte betalat av mer än knappt 10.000 kr på ett lån på flera hundra tusen! Kan det kännas annat än trist!?

Idag kom det en DVD box i brevlådan! Nikita! Om den sypersnygga blonda tjejen som anklagas för mord men som erbjuds en utväg att få jobba som agent under falsk identitet! Riktigt häftig serie! Och killen som spelar Michael är inte tråkig att titta på heller....

Puss på er alla läsare!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Håller med dig, fick min oxå min CSN räkning.....det gör liksom fysiskt ont i mig.....snyft..

Kram på dig!

2009-01-28 @ 07:10:48
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Karin

Finns det fler serier du inte sett?! ;)

2009-01-28 @ 17:52:36
Postat av: Anonym

Tack för igår, så kul att träffa dig. Näbbisarna gick verkligen hem hos missarna. Efter en kvart lekande med den så var den alldeles blöt (och äcklig), nu ligger den på tork på elementet ;) Du får hälsa din vän att hon får forsätta tillverka dem och att jag blir en stamkund;)Kram!

2009-01-29 @ 11:16:38
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0