Hatar Jysk!

Idag såg jag fram emot att hämta min nya madrass! I en vecka har jag väntat på att Jysk ska få hem madrassen och idag var det dax! Och när jag ringer för att bara bekräfta att jag kunde komma i eftermiddag! Och då får jag svaret att nej det finna inga madrasser att hämta idag! De kommer tidigast i slutet på nästa vecka!! Grrrr!!! Jag hatar Jysk! Handla aldrig på Jysk!

I veckan fick jag ett brev Patologi- Cytologilabratoriet på Blekingesjukhuset! Shit vad jag blev nervös! Börjar fundera vad jag har hittat på! Har jag varit olydig? Nej det har jag ju inte! Har någon annan? Men när jag väl vågade öppna brevet så var det inte så farligt! Eller jo, ganska farligt! Kallelse för cellprovtagning! Usch! Då ska man behöva raka en snygg bikinilinje för att någon barnmorska ska upp och härja! Och för övrigt så står det att det är en smärtfri undersökning! Hur kan det vara smärtfritt att föra upp ett instrument i livmodertappen! Det gör ju ont!!! Jag får fundera på om det är värt att gå dit! Hatar den sortens undersökningar!

Idag har jag varit med i en undersökning på nätet på vad man tycker är sexigt på killar! Och jag har hittat en ny grej! Läppkonturerna! En kille med grymt fina läppar och snygga konturer är grymt sexigt!

Ikväll var jag bjuden på fest! Hade sett fram emot detta, men idag har jag haft en konstig smärta i nedre delen av buken! ( Kanske lika bra att gå på den där cellprovtagningen i alla fall...) Har snällt fått hålla mig hemma med mina smärtor!

Idag är det bara grälligt!!

Hoppas ni har en trevlig fredag!!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Åh jag förstår din ilska! Grrrrrrr

Men det är väl självklaer att du ska gå på den där provtagningen! Fega inte ur nu, det är inte alls så farligt (det värsta är att få till en snygg bikinilinje!) Lycka till! Kram

2009-01-31 @ 07:27:24
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Mymmel

Cellprovstagning är definitivt värt att gå på. Inte så trevligt kanske när man ligger där, men det går fort. Går man inte dit kan det bli bra mycket värre, jobbar på gyncanceravdelning och där kan man hamna om man inte tar sina cellprover! ;)

2009-01-31 @ 13:52:51
Postat av: Catrin

Hellre gyn än tandläkaren ;)



Önskar dig och de dina en fortsatt skön helg

2009-01-31 @ 17:50:08
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0