Examen!

Ja, idag har jag varit på sjuksköterskeexamencermoni! Långt ord det där! Där var en salig blandning av nya sjuksköterskor! Någon hade jeans, någon hade westernklänning och någon var nästan balklädd! Men där fanns några riktigt fina tjejer! Grattis till er examen idag! Fick dock springa ut från kyrkan när prästen höll tal! Det var för långt och tråkigt så jag fick ont i magen! Och tur att jag sprang ut! Men när man väl kommit till toaletten, vad upptäcker man då?? Inget toalettpapper!! Om personalen i kyrkan vet att det ska vaar en examen och det kommer att komma en miljon anhöriga så borde de väl se till att det finns toapapper!! Men nej! Tack och lov är jag alltid utrustad med näsdukar! Och jag hann lagom ut innan det var dax för utmarsch och jag hann krama om alla som jag ville krama om!! Och även gråta en skvätt för att Annica ska flytta hem!! Åhh vad det var jobbigt! Jag som lovade mig själv att inte gråta lipade! Men det var av kärlek!!

Efter detta var jag och fikade med Mimmi! Maten var så full av vitlök!! Men den var ganska god!! Men bara ganska....

Ikväll har jag lagt golv! Eller nej, Martin och Tobias har lagt golv! De är så duktiga! Funderar fortfarande om jag ska gå med dem ut! Skulle vara mysigt.... Får fundera en stund till!

Puss och trevlig helg! Och njut av den fina killen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0