2009!

Ja det är redan år 2009!! Jag har nu satt på en stor kanna kaffe och planerar att ägna min eftermiddag åt uppdatering i bloggen! Jag har ju lite att ta igen! Tänkte även låna Annes ide att göra en krönika av 2008 som va ett år fullt av konstiga händelser och fina händelser!! Ett känslomässigt år!!
Vad ska vi börja med då??
Jag tror vi tar min nyårskrönika först.... De som väntar på något gott!

Januari 2008.
Firade nyårsafton i Jämjö hos Helen och Johan! Avslöjade för nära och kära att om ett år så blir det bröllop! Ingen som trodde på att vi menade allvar!
Jobbade då på avd 47an! Mycket trevlig avdelning!
14 januari kom jag tillbaka till avd 55!

Februari
Skottåret visade sig i kalendern och vi fick ha en extra dag! 29 februari va en mycket lyckad kväll med fest och trevligt sällskap!

Mars
Min älskade mormor dog! Saknar henne så mycket!!

April
Begravning av mormor. Niklas fyllde 35 år!!

Maj
Friskvårdsdag med jobbet på BodaBorg! Åhh underbart roligt!

Juni
Linnea blev klar sjuksköterska! Firade en underbar examensdag med Linnea och hennes fina familj!
Helena och Manny köpte sitt hus! Testa bröllopsklänningen första gången!
20 juni på Midsommarafton som firades i Jämjö hos Johan och Helen slutade i katastrof när min lillebror ringer och berättar att hans kompis Albin kört ihjäl sig i en motorcykelolycka! Pierre är svårt skadad! Midsommarkvällen tillbringades på akuten! Midsommarnatten var jag på jobbet! Hade en fin natt med Bodil och Helena med många tårar! Tack för den natten! Ni va ett underbart stöd! Veckan efter detta var det en vacker cermoni för Albin!


Juli
Adrian kom till världen den 26 juli! En stor dag för Emelie och Tony!
Mamma opererade ryggen för disckbråck! Juli månad var fylld med grillkvällar, mys och heta nätter! Jag till och med badade i havet för första gången på 4 år!

Augusti
Fast anställning på Blekingesjukhuset! 100 %! Förnärvarande placering på avd 55!
Lars Winnerbäck var på Stumholmen! Grymt bra! Allvaret med min brudklänning tog fart hos Semona! En välbehövlig semester fick sin början och slut!

September
Började umgås med min barndomskompis Stina igen! Mycket roligt!! Vi testade Piraten en kväll ute och hade en oförglömlig kväll/ natt!
Fick kontakt med Ellinor och Martin på Café systrarna Lindqvist! Om ni någon gång vill ha en underbart tårta så kontakta dem!! De är helt fantastiska!!

Oktober
Jag fyllde 28 år!
Var i Konserthuset på konsert med Björn Gustavsson! Det va 2 timmar som jag aldrig kommer att glömma!

November
Möhippa x 2!! Underbart!
Mamma och pappa sålde mitt barndomshem!!!

December
Julafton!
Nyårsafton!!
BRÖLLOP!!!

Ett händelserikt år på många sätt!!

Gott nytt år på er alla!

Puss Puss Puss






Kommentarer
Postat av: Anne

När man börjar summera sitt gångna år så inser man hur mycket man varit med om men som man på ett sätt redan glömt....skumt va?! Årets bröllop lär vi inte glömma i alla fall! Vill veta allt....ja nästan i alla fall, en del är ju privat! Kram kram

2009-01-04 @ 17:47:35
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0