Utanför!!

Ja, jag känner mig verkligen utanför!! Och varför?? Min mobiltelefon har slutat fungera och helt plötsligt så är jag helt utanför hela världen! Min mobil är ju halva jag!! Nästan ännu mer.... Känslan att inte kunna skicka sms! Shit, man är ju helt handikappad!! Nu blir det till att svälta och köpa ny mobil!!! Just nu har jag hittat en gammal sak som kan duga som väckarklocka men man vågar ju inte visa den för någon! Folk kan ju tro att man lever på 1800- talet!
Jag pratade med min mamma om detta I- lands problem!! Tänk att för bara några år sedan så fanns det inga mobiler! Man hade ingen kontakt med någon! Men man överlevde! Konstigt! Jag som inte ens kan gå till tvättstugan utan att ha mitt extraorgan med mig! Och just nu är jag tveksam till om jag ska kunna andas normalt fram till min nya mobil kommer!!

Imorgon är jag ledig! Ja ni läste faktiskt rätt!! Jag är ledig!! Eller ledig från jobbet! Här hemma får man väl leka städfirma, men det kan man ju i alla fall göra i pyjamasbyxor!

Idag fick jag en trevlig överraskning! När jag kom till jobbet så låg där en så söt liten bok! Den hette " Världens roligaste katthistorier". Jag som är galen i katter började ju genast läsa denna söta bok! Frågar sedan mina jobbarkompisar vem den tillhörde och tänkte fråga om jag fick låna den men ingen visste någonting! Då tittar jag längst fram i boken och där står det: Till Lina! Helt underbart! Min kompis Martina som nu har flyttat till Stockholm hade lämnat en present till mig! Tack snälla Martina! Boken är ljuvlig!!

Inatt vet jag inte vad jag ska göra! Kl är bara 00.30 och jag har precis börjat känna mig pigg! Kanske blir det att skriva en novell och skicka in till Allers veckotidning! Mitt livs erkännande eller något annat skoj!

Sov gott alla vacka människor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du får... Har ju "snott" den själv ;)

2009-02-24 @ 15:21:08
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Anne

Men människa! Tänk att du inte har förstått att på nätterna så SOVER man!!!! Kram

2009-02-24 @ 18:28:09
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0