Städmani!

Idag har jag haft städmani! Fy så äckligt det kan bli! Tyvärr så tvingades jag avliva min husdjur, Damm & Råtta! De vägrade flytta ut av egen vilja och de gick inte att omplacera pga de, precis som "riktiga" råttor, förökar sig i snabb takt! Och vem vill ha hela lägenheten full av gråa lurviga saker? Inte jag!!
Samtidigt som jag avlivade råttorna i en skurspann så hittade jag en gammal skrivare under datorn! Någon som vill köpa? Trodde inte det heller.... Blir en tur till Mr Soptunna om en stund!
Men först mat!! Är sååå hungrig!

Idag har jag funderat på en ny frisyr! När jag äntligen fått lite längd på det så vill jag nog inte klippa av mig det! Inte nu i alla fall... Hittade en snygg frisyr! Vad tror ni om den??

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anne

Hej! Du har en överraskning på min blogg! Kram

2009-02-19 @ 19:02:47
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anne

Oj oj oj ,teknikens underverk ;)

Kopiera bilden och infoga den i ett nytt "skapa inlägg". Sen när du har skrivit ett namn som du vill länka till så gör du så här: skriv namnet och markera den. klicka sedan på den lilla rutan som der ut som en kedja (=länk) då kommer det upp en ny ruta. I den översta rutan så skriver du i internetadressen (=URL) till den blogg du vill länka till, klicka sena ok och vips så har du gjort en länk!!! All annan text brukar gå att högerklicka på och kopiera som vanligt. Lycka till stumpan (annars får du gärna ringa!) Kram

2009-02-19 @ 21:50:46
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0