Päronpaj!

Jag blev bjuden på en underbart god päronpaj av Anni ikväll! Mums så gott! Det var den uppmuntran jag behövde efter allt krigande om madrasserna! Och jag har virkat en hel näbbmus! Dock ser den ut som den har svans både fram och bak men den är ganska söt trots allt!

Idag träffatde jag min kompis Ulrika på stan! Hon berättade en helt underbar historia om en vinkaraff!! Hennes kompis hade helt plötsligt hört talas om denna vinkaraff som jag fått i gåva på nyårsafton! Och frågan var om jag tackat för denna hemska sak! Åhh nej det har jag minsann inte! Som jag redan i ett tidigare inlägg berättat så blev min granne vädligt glad för sin julklapp! :) Underbart att träffa dig Ulrika!

Imorgon ska jag till Kickan och hennes namnlösa bebis! Måste ställa klockan tidigt för att hinna upp och shoppa något fint! Men det kan det vara värt om man får gosa med en bebis på bara 2 veckor!

Sovdags för fru Ishav!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0