Oj vad många!!!

För ett tag sedan sa min jobbarkompis till mig att jag gjorde väldigt många utropstecken!! Detta tyckte hon var väldigt irriterrande... Jag erkänner, jag har alltid använt mig av dessa små fina tecken. Jag är beroende av dem och har redan på dessa tre rader med text, redan raderat ett x antal !!
Idag fick jag även en kommentar från en ny läsare, Elin. Välkommen till mig och tack för ditt inlägg. Det stod att det var irriterrande med alla mina utropstecken i mina inlägg. Jag var tvungen att le och tänka på min jobbarkompis. Jag fick gå tillbaka och läsa mina egna inlägg och jag kan inte annat än att hålla med. Jag använder grymt mycket !! och jag måste faktiskt ertkänna att det blir irriterrande att läsa.
Jag lovar att jag ska göra ett försök att sluta missbruka mina små utropstecken och lära mig använda punkt. Jag tycker redan att det känns tomt... Jag kanske kan göra ett försök till att halvera konsumtionen.

Idag har jag fikat med Marielle efter jobbet. Jag testade Ciabatta med räkor, kräftor och hummerdressing. Så gott.

Kvällen ska spenderas med min nya älskling. Vi ska tillsammans skapa oss en gemensam framtid och lägga in bilder och musik som vi båda gillar. Min mobil är nu fulladdad och redo.Jag har hela natten på mig för jag behöver inte sova för jag har timbanskledigt från jobbet imorgon. Ja så nu är det helg för mig.

Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: B

Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





; )

2009-02-26 @ 18:38:23
Postat av: Anne

Du får väl börja med små gubbar istället! Ha det! Kram

2009-02-26 @ 19:46:19
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0