Jävlar skit!

Mina favoritskor vill inte vara med mer!! De vägrar sitta kvar på foten när jag går vilket resulterar i att jag krampar med tårna i hopp om att de ska sitta svar men inte då! Och jag får kramp i benhinnorna och håller på att dö!! Eller har jag fått den där fönstertittasjukan! Ja det är det nog! Man måste ju kunna gå mer än 20 meter trots gamla skor?? Dax att plocka fram de skorna jag köpte för ett tag sedan! Men jag har alltid svårt att pensionera gamla skor och inviga de nya! Det är minsann inte lätt!!

Tror att det härjar en pyroman här i stan! Idag läste jag i tidningen att det brunnit på tre ställen samtidigt igår! Och när jag är på väg hem från jobbet så ser jag de röda bilarna med blåljus!! Brandbilen!! Och det luktar nytänd tändsticka i hela stan!! Jag som är forbi för eld! Kan man inte få hit en snygg brandman utan brand? Uch och fy! Jag håller tummarna att det är ödet och ingen pyroman!

Imorgon kommer mina nya madrasser! Om nu inte Jysk har gjort fel igen! Och jag ska kontrollera extra noga att det inte är några gässhår i madrassen för då kan de minsann behålla dem själva!! Jäkla djurplågare!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag hoppas verkligen att du får madrasserna idag! Det var så kul igår att träffa på Dig o Ann-Charlotte, sådana oväntade ögonblick blir man glad över;)

Kram

2009-02-04 @ 08:10:33
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0