Helkväll på Nivå!

Igår blev det en helkväll på Nivå! Tycker det är så mysigt att sitta på samma ställe hela kvällen, äta gott, dricka gott, skratta och titta på folk! Det var en mycket lyckad kväll! Toast skagen till förrätt och Oxfilé sandwitch till huvudrätt! Och vitt vin till dessert! Dock var inte köttet medium som jag beställde det! Det var snarare ganska blodigt! Och jag som av misstag fick se en grisslakt på TV några timmar innan tyckte det kändes olustigt! Har alltid en viss rädsla för levande saker i det där köttet som senare kan utvecklas till djur i min mage! Min värsta mardröm skulle vara att få mask! Jag tror jag skulle avlida! Fy så grymt äckligt! Nog om det...

Ikväll är det operation STORSTÄDNING! Kan knappt röra mig bland alla grejer som ligger framme! Tror till och med att jag ska lyxa till det och ta fram dammsugaren idag! Men först ska jag äta middag! Taccos! Mums!

Hoppas ni har en härlig söndag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!

2009-02-01 @ 18:04:32
URL: http://neahs.se
Postat av: Anne

Bäst att låta bli kött helt och hållet va! Vad tänker du då på när du snoppar jordgubbar;)

Ha ha ha

Kram Kram

2009-02-01 @ 19:57:19
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0