Ginza!!

Skynda att fynda!! Det är rea på Ginza!!
Förra veckan när min man beställde en DVD box så skällde jag på honom! Jag tyckte det var onödigt att köpa en så dyr box när det är januari och räkningshögen är gigantisk! Och trots att det är jag som kollat på hela boxen och inte mannen så har jag småmuttrat lite i alla fall... Förlåt! Och inatt när jag som vanligt inte kunde sova så insåg jag ju att det var rea på Ginza! Jag kan bara inte låta bli att handla alla dessa roliga filmer! När jag var klar så fanns det 26 filmer i min varukorg! Och bara genom ett litet klick så var de beställda! Jag vet inte vad som hände! Trodde att jag skulle få försvara mig idag när Niklas skulle ge igen men han skrattade bara och tyckte det var roligt! Han är för snäll! Nu kan vi ha filmmaraton!! Någon som vill ha videovaka?

Läste på Annes blogg att hon blivit stoppad av polisen! Hon har tydligen samma rädsla för poliser som jag!! Jag vet inte varför jag får kramp i hela kroppen, hjärtstillestånd och slutar andas så fort jag ser en polisbil! Jag undrar vad jag var för skurk i mitt förra liv! Skönt att hon kom igenom den där kontrollen utan anmärkning!! Läs om hennes drama på www.annef.blogg.se. Det är en upplevelse varje gång!

Hittade även en annan trevlig blogg idag. www.blixman.blogg.se. En blogg som avhandlar det mest! Och denna tjejen tar underbara kort som hon lägger ut! Jag ser fram emot att följa henne och hennes lilla hund!

Idag kom Vårdfacket. En tidning som sjuksköterskor får en gång i månaden. Alltid lika spännande att läsa om ny forskning. Allra roligast är det att läsa om ansvarsfallen! Om olika fel och brister i vården som sjuksköterskor lyckats åstadkomma! Man är glad så länge man slipper läsa om sig själv! Det är helt otroligt vilket ansvar man har på jobbet! Och man ska bara vara lycklig för varje dag man klarar sig från att göra misstag som leder till livsfarliga konsekvenser!

Nu ska jag fika med Linnea! Hennes käraste är på skidasemester så hon behöver muntras upp lite grann! Hoppas jag lyckas med det!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anne

26 filmer!!!! Är du tokig eller bara stenrik??? OK, när får jag komma och titta på film;)

Ska vi tillsammans i terapi mot polisrädslan??

Kram

2009-02-02 @ 21:16:03
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0