Damm & Råtta!

Jag insåg ikväll att jag har fler husdjur än jag önskar mig! Husdjur som inte är så mysiga utan springer iväg så fort man kommer i närheten!! De är gråa och lurviga och säger ingenting! De heter Damm och Råtta!! Jag har ikväll försökt tala om för dem att de inte får vara i sovrummet och vardagsrummet! Just nu är de lydiga nog att bara vara i datarummet! Bara därför att det är det enda rummet jag inte dammsugit idag!! Jag har meddelat dem att de måste flytta ut innan morgondagen och har de inte hittat nya ägare så tvingas jag avliva dem! Tyvärr! Det tar emot men tar förmycket av min energi att vårda dem!!!


Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Ha ha ha ha du skriver ju bara helt underbart! Här kallar vi dem "tussetroll" finns t o m en sagobok om dem! Så nu kan väl du skriva en saga om dina Damm & Råttor! Kram

2009-02-16 @ 07:41:42
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0