27 klänningar!

Måste erkänna att filmen 27 dresses var över mina förväntningar! Jag älskar filmer när man vet från början att filmen kommer att sluta på ett romantiskt sätt! Och det gjorde den! Men bröllop! Är det inte underbart!!??  Killen hon gifte sig md är ju så söt! Kan aldrig sluta lipa! Det är så skönt att få gråta till en film! Svenska skådisen Malin Åkerman gjorde riktigt bra ifrån sig!

En fundering jag har haft ett par dagar är det där med att trampa på brunnar med ett K! K:et ska ju stå för kärlek och varje gång man trampar på ett K på en brunn så ska man säga killens namn som man är kär i! Och vad ska hända sen?? Varje gång jag trampar på en brunn så ropar jag högt men det händer ingenting! Skumt värre!

Nu ska jag kolla på en film till innan jag ska sova! Jag kan inte välja mellan " Ett livsverk" med Björn Gustavsson eller Råttatouille. Stavas det så?? Om den söta råttan i Frankrike som kan laga så god mat!!
Men på ett sätt så är det ju inte tråkigt att titta på Björn Gustavsson när han sjunger till Carina Berg!! Jag får dra lott!!

Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anne

Borde inte du sova när det är natt?!

Jag trampar ALLTID på K, jag vågar liksom inte låta bli ha ha ha ha...

2009-02-10 @ 08:15:08
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0