Män som hatar kvinnor.

Jag var nog en av de sista som inte sett filmen Män som hatar kvinnor. Jag har inte hört annat än att den ska vara bra så förväntningarna var såklart höga. Men denna filmen levde upp till sitt rykte, utan tveken. Mina första ord att beskriva filmen med är groteskt äcklig!  Man satt på helspänn hela filmen igenom. Längtar redan efter nästa film! Och längtar efter mer kärlek mellan de fantastiska skådisarna Mikael och Lisbeth! Var hon inte gravid i slutsekvensen av filmen? Eller speler min fantasi mig ett spratt?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh ska se den nu här i dagarna, verkar vara väldigt bra :)

2009-08-26 @ 21:29:43
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0