Hanna Montana.

Jag hade inte en aning om vem Hanna Montana var förrän igår. Och upptäckten kom när jag fick ett tips från en 13 åring om världens bästa film, Hanna Montana, Tha Movie. Kanske inte världens bästa film i min smak, men en mycket trevlig film. Ungefär så jag drömde om att min framtid skulle se ut när jag var "ung". En söt tjej som i "verkligheten" heter Miley. Miley är en vanlig tjej som går i en vanlig skola och har ett vanligt liv. MEN när hon tar på sig den blonda peruken så blir hon Hanna Montana och blir en av de största popsångerskorna som finns just nu. En riktig popstjärna. Filmen handlar om att hon hamnar i dilemma om vilket av sina två liv som är viktigast. Eller kanske kan man ha det bästa av två världar!?? Hanna Montana kan! En underbar tonårsfilm som man bli sådär härligt lycklig av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0