Vad betyder ett utseende?

Jag har efter gårdagens inlägg gällande utseende och intelligens funderat kring utseendets betydelse. Vad betyder utseendet? Precis som jag skrev i går så var utseendet allt när man var ung. Ialla fall för mig. Då brydde man sig inte om att killen var totalt blåst, bara han var snygg. Med tiden så har detta förändrats. Jag kan tycka att en människa är vacker, bara den har en fin "insida". Tror att detta kan vara en ålderrelaterande teori. Ju äldre man blir, ju mer prioriterar man insidan? Eller? Kanske har jag fel. Kanske tycker man alltid att ett visst ideal alltid är fina?
Jag kan ju erkänna att jag alltid har gillat killar med lite längre hår, gärna ganska långa, vältränade, fina vita tänder och fräsch doft. Men ibland så slinker det igenom någon man bara faller pladask för. Kanske är det han med mest charm och trevligaste personligheten? Eller han med finast läppar? Eller han med snyggast kläder? För att vara ärlig så tror jag att man kan ändra sina ideal efter humör. Vad är dina ideal för dagen?
Finns det någon som är "vackrast i världen" för alla? Ja, jag tror det. Eller nej, jag vet att det finns det.


Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej.. Godismässan var toppen... Mumma....



och ja, jag grät floder... Kunde knappt sov på natten... Buhu

2009-04-20 @ 19:15:43
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0