THE END.

Min sista bok ur Twilight serien är utläst. Jag känner mig just nu ganska nedstämd. Hur ska jag kunna gå vidare i mitt liv utan Bella och Edward? Slutet var vackert så jag får leva på det.

Jag brukar inte kolla på Tv programmet: Carina flyttar in, men igår var jag tvungen att göra det. Hon flyttade in hos Marcus Schenkenberg. När jag var "ung" så tyckte jag han var helt fantastiskt snygg. Måste varit min svaghet för killar med lite längre hår. Jag kan ju inte förneka att han ser bra ut fortfarande, men det finns ju ingenting annat än ett utseende. Intelligensen lyser med sin frånvaro. Tror att det behöver vara en blanding av både utseende och intelligens för att det ska bli en perfekt kille. Tror att Marcus och Victoria Silverstedt skulle bli ett perfekt par. Eller Marcus och Linda Rosing. Tror jag ska skapa en matchmakingsida på nätet. Behöver du en date så hör av dig så fixar jag det.

Om 40 min börjar Robinson. Och hinner jag se det? Nej! Varför? För att jag ska till jobbet. Inte alls ledsen för det. Jag menar, det är lördag kväll, vackert väder och solbrända människor ute ikväll. Varför skulle man vilja vara ute då när man kan vara på jobbet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0