Skadad.

Ja, jag erkänner att jag är lite skadad. Bokskadad. Det är inte normalt att bli så involverad i en bokserie. Men nu är det så det har blivit och jag kan inte göa så mycket åt det. När jag fått frågan om hur påsken har varit så har jag svarat att den har varit toppen. Jag har hunnt med hur mycket som helst. Dock så är det i bokens värld jag hunnit med hur myclet som helst. Att jag har legat på soffan och inte rört mig ur fläcken hör inte hit.

Igår kväll kom jag iallafall ut en runda. Jag och Stina delade en flaska vin innan vi tog oss en runda ut. Det var ingen större upplevelse och vi gick hem igen efter en timme.

Idag läste jag ut bok nr 2 och fick lite smått panik att jag inte har bok nr 3 i mina ägor. Började städa hysteriskt med förhoppning av att tiden skulle gå fort. Nej, istället så börjar dammsugaren att brinna och jag blir ruskigt sur. Ringer min kompis Kicki och vi plockar fram grillen och premiärgrillar. Gott.
Och vad händer mitt under grillningen? Tina hör av sig och berättar att hon står utanför min port med bok nr 3. Vaddå mirakel!!!! Nu är min kväll och natt räddad. Jag återkommer med nytt inlägg när jag kan släppa boken ur mina händer.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Catrin

Farligt att hamna i BOKENSträsk.... Hoppas du haft en lika skön påsk som jag

2009-04-12 @ 22:28:47
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Anne

Ja visst är det härligt när man hittar böcker som kan trollbinda en så! Underbart!

Men om du ska läsa i den takten så har du inga böcker kvar att läsa på semestern.

Ha det bra! Kramis

2009-04-13 @ 07:12:18
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0