Packar.

Packar om för tredje gången. Nu hoppas jag att det börjar ta form och ja, jag kan fortfarande stänga locket på resväskan. Förra gången jag var ute och resta så hade jag för lite kläder med mig, det ska jag inte ha denna gången. Däremot så blir det bara två par skor. De jag åker och de jag ska ha när jag går till stranden. Det får räcka.
Imorgon bär det av till Malmö. Ska powernappa innan jag tar mig ut till Sturup kl 5. Vilken jäkla tid att flyga på. Men skönt att komma fram i bra tid.

Igår träffade jag Neo för första gången. Han var helt ljuvlig. Och han verkade gilla mig lika mycket som jag gillade honom. Han pep inte till förrän mamma Helena petade på honom. Idag ska de få komma hem från BB. Mysig tid för dem.

Igår blev det en oplanerad utgång med Marielle. Trevligt. Var dock inte så mycket människor ute. Hoppas på mer ikväll.

Får se om jag har något skoj att skriva innan jag åker. Annars hörs vi om en vecka.
Ha det underbart och njut av solen lika mycket som jag kommer att göra.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en toppen vecka i solen! Det är du värd! Hoppas vi ses snart. Kramar!

2009-04-25 @ 15:56:35
URL: http://neahs.se
Postat av: B

Ha en härlig semester!

2009-04-25 @ 18:07:50
Postat av: Catrin

Hoppas ni får en skön resa... Kram

2009-04-25 @ 23:01:17
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0