Hurra!

Idag kom min cykel hem! Efter total omvårdnad i en vecka så gick det enklare än någonsin att cykla. Passade på att ge benen en utmaning och cyklade upp för backen till garaget där jag parkerar min cykel. Jag höll på att dö sista biten, men jag tog mig upp. Japp nu ska det bli ändring på muskelmassan. Kreavärdet ska upp över 48 och jag ska orka cykla minst 3 ggr i veckan. Mitt vårlöfte. Vi får se hur länge det håller i sig. Om jag har tur så tills på tisdag. Haha.
Cykelturen hem var lugn. Jag och Lisa cyklade lungt och pratade om kattens betydelse i livet. Att små fyrbenta pälsbollar kan få en människa i ett sådant känslokaos. Missarna betyder så mycket mer än man tror. Tänker på Lisa och hennes misse som kämpar på sjukhuset. Hoppas han kommer hem snart.

Efter jobbet cyklade jag hem till en kompis och drack en Bacardi Ruzz. Mmmm så gott. De som var på festen skulle på 30 + på Statt ikväll så jag som inte har åldern inne fick snällt gå hem. Ska man ta det positivt eller negativt? Positivt att inte ha åldern att komma in på ett ställe? Ja faktiskt. Man är ju där snabbare än man tror.
Får bli lite utgång imorgon iställer. Ser fram emot det. Hoppas kvällen har något trevligt att erbjuda.

Puss och kram och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0