Annica kommer till stan.

Ja kan ni förstå att min Annica kommer till stan en hel helg. Kan det bli bättre? Åhh vad vi ska kramas och mysa. Det ska bli fantastiskt mysigt. Längtar så otroligt mycket och hoppas tiden går riktigt fort fram till den 8 Maj.

Men innan dess ska man hinna med jobb och solresa. Efter jobbet idag så umgicks jag med Mimmi. Efter fyra timmar lyckades jag få ut henne ur lägenheten. Att vissa människor inte har vett att gå och lämna en ifred när man börjar jäspa. Nej, det var inte så farligt som det låter. Vi hade en riktigt mysig kväll med chips och godis. ( Jag åt 5 Majsbollar, Mimmi åt resten). Nu är jag illamående och min kvällsmat fick bli en påse Samarin.

Imorgon har jag ett nattpass. Undrar vem som varit dum nog att trycka in det i mitt schema? Kan minsann inte ha varit jag. Hur ska jag klara mig denna helgen utan att få gå ut? Det blir inte lätt det här...

Hoppas ni haft en härlig torsdag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag älskar dig!

2009-04-16 @ 22:31:30
Postat av: Anonym

Jag åt faktiskt bara 3 majsbollar! ;)

2009-04-24 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0