Annandag påsk.

Otroligt vad många dagar det går åt till att fira påsken. 5 hela dagar. Jag hoppas i alla fall att alla häxor kommit tillbaka från Blåkulla och att Jesus nu har vaknat till liv ordentligt. Han har ett långt år framför sig innan han åter igen ska fästas vid korset. Stackarn som måste genomlida detta varje år.

Idag har det varit otroligt vackert väder. Solen har strålat från en klarblå himmel och det har till och med värmt ordentligt om näsan när man tittat ut. Så skönt. Våren är nära.
Eftermiddagen tillbringades med Helena. Kaffe och Mercichoklad på hennes altan. Hoppades innerligt att vattnet skulle gå på Helena så jag fick förlösa mitt första barn, men inte. Envis rackare det där. Verkar aldrig komma ut. Ger snart upp hoppet.

Har shoppat en ny duschcream idag. Luktar så gott. Ska snart krypa ner mellan svala lakan och sniffa på mig själv.
Imorgon blir det utbildningsdag i Trantorp. Hoppas på en spännande dag.

Hoppas ni alla haft en tillfredställande påsk.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack än en gång för alla fina saker vi fick igår! Bebisen kommer att bli så fin! Chokladen är snart slut...

2009-04-14 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0