Vilket höstväder!

Grr så ruggigt och regningt! Underbart mysigt! Mindre mysigt att jag skulle cykla hem från jobbet just när det blev ett riktigt ösregn! Tack snälla jobbarkompis som lånade mig en plats i bilen in till stan!

Idag började jag nästan gråta! Hade inte så mycket för mig och tänkte surfa ut på Hemnet en runda! Och där ligger min mamma och pappas hus! Hjälp vad det kändes konstigt! Men nu får jag ju hålla tummarna att de hittar en lämplig köpare och att de hittar en annan lämplig bostad!

I eftermiddag har jag träffat Annica och Anna-Karin! Det va riktigt trevligt! Efter fikan så skulle vi till Ica och handla lite! Annica hittar en frukt, en taggig liten och tjock sak som ingen vet vad det var för ras. Hon tittar lite fundersamt på frukten och sen på mig och säger vänligt att den är precis som jag! Tack söta och snälla Annica! Annars va det skojigt att höra lite färskt skvaller! Alltid lika spännande! Måste bara granska det vetenskapligt innan jag skriver om det här! Vågar inget annat!

Idag har jag syndat! Mer än vanligt! Kanske inte lika mycket som jag skulle vilja synda men lite i alla fall... Jag har äit godis! Åhh vad det va gott! Kanske inte konstigt att man bli jämförd med en frukt! Frågan är vad mina taggar sitter?

Imorgon skulle jag egentligen vara ledig, men som den viktiga personen man är så är jag inkallad på ett möte på jobbet! Blir till och med bjuden på lunch! Imponerande! Börjar redan 12 så det blir till att ställa klockan imorgon!

Har pratat med Anne ikväll i telefon! Det va så länge sedan att vi hade en massa skvaller att rapportera! Vi måste höras snart igen Anne!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Regniga kramar


Kommentarer
Postat av: Anne

Kära Lina det är alltid roligt att prata med dig! Saknar dig!

2008-10-02 @ 07:43:38
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0