Utkast: Onödiga fakta ...

Onödiga fakta om Lina...

Har du...

Förnekat förintelsen? Nej
Följt Skilda världar? Tyvärr ja...

Sagt nej till ett samlag? Ja det har hänt en gång eller två...

Snott någons mobiltelefon? Nej men en trådlös hemtelefon av misstag!

Varit medvetslös? Jadå! Diabetes har sina mörka sidor!

Gjort nåt riktigt dumt? Dagligen

Gjort nåt du verkligen ångrar? Nej

Blivit full på ett släktkalas? Ja på rödvin och kräktes i min mosters rabatt!

Varit full i skolan? Nej inte vad jag minns!

Blivit portad från en krog?  Nej inte än...

Varit full på julafton? Jadå! Senast förra julafton!

Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja på milleniumskiftet!

Slagit sönder en tv? Nej men slängt ut en som brann hos mormor en gång!

 Önskat att du var det motsatta könet? Varje gång jag har mens...

Fått barn? Nej! Men jag har två katter!

Åkt ambulans? Jadå! Men blåljus och sirener! Efter en jag kört på en älg!

Gjort nåt riktigt olagligt? Cyklat utan lyse i mörker?

Fått din mamma att gråta? Ja många gånger! Förlåt mamma!

Blivit polisanmäld? Inte vad jag vet!

Slagit ner någon? Nej inte än men jag skulle gärna vilja för att se hur stark jag är!

Slagit någon blodig? Nej!! Men jag bet en så det gick hål en gång!

Skämts över dina föräldrar? Nej jag tror faktiskt inte det!

Skämts över din bästa kompis? Nej varför skulle jag göra det?

Ätit från en papperskorg? Åhh nej! Fy så äckligt!

-----------------------------------------------------------------------------------

Senaste person som...

Sov i din säng: Jag Kompis och Ovän!

 Såg dig gråta: Kompis och ovän!

 Fick dig att gråta: Lillebror Calle

Du delade en drink med: Anna Axen.
 Du gick på bio med: Marianne för ca 7 år sedan...

Du gick på stan med: Linnea.

 Skällde på dig: Kicki. Helt oförargligt! Haha!

Skickade ett e-mail till dig: Marianne.

-----------------------------------------------------------------------------------


Har du någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja självklart!

Bråkat med ditt husdjur: Varje dag!

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte än men jag väntar varje dag!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Varit i...

Usa: Nej
Norge: Nej

Finland: Nej

Kina: Nej

Tyskland: Ja

Kanada: Nej

Österrike: Nej

Spanien: Ja

Afrika: Nej

..............................................................................................


Extra stuff...

Tar du droger: Ja, jag tar insulin dagligen.

Dricker du: Ja varje dag! Cola i alla fall... Annars vit vin då och då.
Vem är din bästa vän/-ner: Ingen nämnd, ingen glömd! Ni vet vilka ni är ändå! Puss på er!

Vad är du mest rädd för: Jag är inte rädd för något!

Vilka kläder sover du i:  Trosor och sexiga nattlinnen med t ex flodhästar eller nyckelpigor på...

 Vart vill du gifta dig: I kyrkan.

Vem hatar du verkligen: Ingen som är värd att ödsla så mycket negativ energi på!

Varit kär: Ja! Alltid!

Kör du bil: Ibland!

Har du ett jobb: Ja som sjuksköterska på Thorax avd 55.

Gillar du att ha folk omkring dig: Ja allt som oftast!

Är du ett hälsofreak: Åh ja absolut!

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Alldeles för många när jag va ung! Mer förståndig nu på äldre dagar!

Är du ensam nu: Ja
Låt som fastnar i ditt huvud ofta:  Oh boy med Miss Lee. Underbar låt det där!

Vill du gifta dig: Jag vet inte än... Men jag hoppas väl att jag ska vilja det! Haha!

Vill du ha barn: Vet inte det heller än... Men jag tror det!

...............................................................................................

Favorit...

Rum i huset: Sovrummet.
Musik: Schlager och dansband!
Parfym: Envy me från Gucci ( Underbar!!!!)

Månad: December

Sten: Diamant!! Stor diamant!!!!
.............................................................


De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Nej!

Köpt någonting: Ja, ett glas vin på Nivå!

Varit sjuk: Är alltid sjuk!

Sjungit: Ja! Sjunger jämt när jag är själv hemma!

Sagt "Jag Älskar Dig":  Nej!                                    

Velat säga till några att du älskar dem: Ja!

Träffat någon ny: Inte de närmaste 48 timmarna!

Saknat någon: Åhh ja hela tiden!

Kramat någon: Jaaaa!  

Kysst någon: Nej tyvärr....

Haft sex: Nej och ännu mer tyvärr....


...........................................................................................


Senaste...

Låt du hörde: Nåt krafs på radion.

Film du såg: P.s I love you.

 Drink du köpte: Vitt vin.

Sak du stal: Har aldrig stulit!

Mat du åt: Hemmagjord potatismos! Mumsigt!

Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig ätit där!!

Festivaler i sommar? Min egen festival dygnet runt, året om!

Frisyr? Har ingen frisyr nu, har aldrig haft och kommer aldrig att få! Troll!!

Fulaste kändisen?  Finns inga fula människor!

Snyggaste kändisen? Michael i Prison Break. ( Just nu i alla fall...)

Vad vill du bli? Inget som jag inte redan är... Förutom lite rikare! Det vore inte fel!

Planer för idag? Inte så mycket mer idag! Snart dax att sova! Lunch med kompis och jobb imorgon!

Favoritdjur: Pingviner. Delfiner, Katter, Sälar, m.m.

Favoritperson/er? Alla som jag tycker om och som tycker om mig!

Nu känner nu mig lite bättre!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Helt jäkla underbart att få läsa om dig! En del visste jag och en del andra saker visste jag verkligen inte!!!Ha det bra!

Kram

2008-09-23 @ 17:58:51
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0