Ute på marknaden!

Idag har jag gått ut med min bloggadress! Vet inte om jag borde ångrar mig men jag hoppas att det ska bli en trevlig läsning om det nu är någon som kommer och besöker mig! Jag har ju tre trogna läsare som jag gillar mycket! Och nu har jag lämnat ut adressen till ytterligare 100 personer! Snart är jag nya Carrie!! Har fortsatt observera de mest lästa bloggarna på blogg.se och det fortsätter handla om pyjamsshorts från H&M och snygga designerklänningar från Gucci! Jag ska aldrig mer klaga på Landstinget Blekinges sexiga sjuksköterskekläder!! Vitt vitt vitt! Man kan börja presentera sig som spöket laban för patienterna! Har dock svårt att se att jag skulle få mer läsare om jag lägger ut bilder på hur jag ser ut varje dag! Tror snarare jag skulle bli stämd för förargelseväckande beteende om jag skulle foto på mig själv i dagsljus! Haha!

Nästa kapitel varnas för känsliga tittare och läsare!

Som jag skrev igår så har jag precis fått mens! Inget konstigt med det! Men jag tycker inte att det är roligt! Så idag när jag pratar om detta på jobbet så är det en tjej som säger att jag måste skaffa mig en menskopp! Jaha sa jag som en ovetande sak! Vad är en menskopp? Jo då är det den nya trenden att köpa en "silikonkopp" som man ska stoppa upp när man har mens! Den ska tydligen sitta där lika stadigt som en tampong! Och den ska man bara ta ut och tömma och tvätta av! Herre gud! Nej nej nej! Jag må vara omodern, men det är nog inte min grej!

Har annars inte så mycket att säga idag! Pga personalbrist så har jag fått byta min dag till en kväll imorgon! 3 kvällar på samma vecka! Men det gör inget! Då får jag sovmorgon!! På torsdag ska jag till min diabetes sjuksköterska! Det ska bli trevligt! Alltid lika skoj att träffa henne!

Sov gott alla fina människor!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Aha, du har klivit ut ur garderoben! För mig är du redan välkänd!. Hur gjorde du när du blev offentlig? La du ut din bloggadress på facebook?

Jag tycker att det äckligt med menskopp, vem tippsade dig om det? Ha det gott! Kram kram

2008-09-03 @ 06:22:06
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Marie

Jo men allvarligt Lina, jag har bara hört bra om sådan där menskopp. Har inte provat själv ännu, men tänke slå till när jag har forskat klart i vilken modell jag ska ha.



Nice att du bloggar kusinen!! Ska bli kul att följa dig eftersom du verkar lika frispråkig här som IRL :-)

Kram!

2008-09-03 @ 14:42:35
Postat av: B

Menskopp .. Vad har man sen? En äggkopp vid ägglossning?

Nä, tacka vet jag klimakteriet. Det är no Blood, just Swet and Tears.

Puss.

2008-09-03 @ 17:38:42
Postat av: Karin

Haj! Jag är en av dina trogan läsare! Är inne många gånger för att se om du uppdaterat =) Lycka till hos sköterskan imon. Puss

2008-09-03 @ 18:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0