Uppdatering av en spännande måndag!

Jag har ju glömt uppdatera om vad som hänt idag! Inget speciellt! Haha!
Vaknade kl 14.00 och käkade frukost!
Kl 18.00 så skulle jag vara på café Systrarna Lindqvist för ett möte angående en tårta som jag planerar att använda på en kommande fest! Glitter och glamour är det som är gäller! Den kommer att bli så läcker! Kan dock inte bestämma mig om jag ska ha choklad och hallon eller choklad och jordgubb som smak? Någon som har några andra spännande alternativ?

Efter detta traskade jag hem till Nico och Anna! Så trevligt att träffa dem! Kramkalas! Och Kakkalas!
Efter mängder av kakor så gick vi en runda! Jag gick inte med så länge för jag ville hem och äta potatismos! Hemmafixad potatismos är så gudomligt gott!

Väl hemma så försökte jag ringa Linda som nu skulle vara hemma från Irland! Men denna smarta lilla tjej har läst fel på biljetterna och nu missat planet hem till Sverige! Blir jag förvånad?? Inte det minsta! Kan nog avbeställa den beställda nyårs menyn för detta par! De har nu fått boka om biljetterna och tillbringa 2 nätter på hotell i Dublin innan de kan komma med planet till Kallinge! Kanske kommer att gå ytterligare 7 år innan jag får träffa henne! Dumma dumma Linda!

Läste på bloggens mest besökta sida idag! Det hon gör är ju som sagt att fota sin hund och alla nya kläder hon köper! Är det därför jag inte hamnar på toppen av läsare för att jag inte visar alla mina nya kläder? Jag är i alla fall glad för alla läsare jag har men undrar vilka alla är!! Berätta berätta berätta!!!!

Imorgon ska jag luncha med Lisen, Honey och Mimmi! Kan behöva en stadig lunch innan jag börjar jobba 13.30! Innan jag träffar dem ska jag hinna in och titta på en snygg tiara som jag hittat! Tiara kan pigga upp den mest tråkiga festen!

Hörs och ses!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: B

Du ska ha choklad och lime, såklart.

Och enda gällande dryck är champagne.

2008-09-23 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0