Sovit hela dagen...

Som vanligt har jag sovit bort hela söndagen!! Dumma Lina! Vaknade 15.30 och var fortfarande trött! Tror jag är sjuk! Men jag har i och för sig varit vaken hela natten så det är väl kanske inte så konstigt att jag behövde sova!
Efter att ha fikat på Grevagården med Helena, Malin och Malins jobbarkompis igår vilket va mycket trevligt så planerade jag en lugn hemma kväll i soffan! Men helt oplanerat så hamnade jag på både Nivå och pinsamt nog Piraten!
Satt på facebook chatten och började prata med min gamla barndomskompis Stina! Vi insåg snart att vi inte ville sitta hemma en lördag kväll på olika ställen så efter en dusch och traskade jag bort till henne med en flaska vin! Lika trevligt som vanligt att sitta i soffan och skvallra lite! Gick sen till Nivå! Där va det mycket folk men inte många vi kände! I valet och kvalet och alternativen att gå hem eller testa utelivet på Piraten så valde vi Karlskronas skummaste uteställe! Men skoj va det! Inte många vi kände där heller... Inte en enda med andra ord! Men rolig musik och många söta att spana på!

En fundering som jag hade igår är vilken ålder som är bäst?? Är man 18 så är man ung och oerfaren vilket har sin charm! Men att vara 28 är nog ännu bättre! Man har fått lite livserfarenhet och kan se världen med andra ögon! Kanske får man med åldern en annan självkänsla som gör att man vågar lita mer på sig själv och njuta av livet på ett annat sätt? När jag var 18 år och ute på krogen så var jag alltid nervös att bli utittade för att jag va överviktig! Litade inte på att någon skulle tycka att jag va söt eller att någon skulle gilla mig för den jag är! Idag när jag går ut så är det viktigaste för mig att jag känner mig fin och att jag har roligt! Att någon skulle tycka att man är trevlig är det en stor bonus!!! Ja 27 år snart 28 är en bra ålder! Haha!

Idag är det en vacker höstdag! Solen skiner! Ikväll är det Ensam mamma söker! Som jag har längtat denna veckan! Haha! Imorgon ska jag jobba natten igen! Funderade på att be om semester men det är ett riktigt toppengäng som jobbar så jag tar mig dit! Med min cykel! Har även ett avsnitt av Prison break som jag inte har sett! Underbart!! Hoppas ni alla har en bra söndag!
Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ah, du är ju bara för söt! Har du varit på Piraten?! Men du har missat en skön dag kan jag tala om.

Någon ensam mamma blir det inte idag, nej det bli mord istället! Ha det bra stumpan! Kram

2008-09-14 @ 18:29:06
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0