Minigris!!

Jag vill ha en minigris! Såg en underbar skär liten gris idag som heter Gloria! Hon skulle passa perfekt här i mitt lilla hem!!

Idag sov jag till kl 14! Ska jobba inatt så det va tvunget! Skulle gärna ha semester inatt men det är ju bara att drömma om! Bara att traska dit och se glad ut! Funderar på att cykla! Trots regn så är det ganska skönt att få lite frisk luft innan och efter ett arbetspass! Vi får se... Det är ju flera timmar kvar innan jag behöver bestämma mig!

Har annars bara legat på soffan och läst min Allerstidning och tittat på TV! En artikel i Allers handlade om att kärleken inte har någon ålder! Det håller jag med om! MEN när det sen handlar om att tjejen är 33 och mannen 73 så kan man ju börja undra! Uttrycket att kärleken är blind måste stämma!! Paret har 2 barn tillsammans, den äldsta är 9 år och den yngsta 1 ½ år! Mannen hade nyligen haft en stroke och var nu lite tröttare än innan! Man ska verkligen inte bry sig om hur andra människor har det, men detta tycker jag är extremt!
Förutom denna artikel så va det ett ovanligt bra nummer! Många bra romantiska noveller och goda tips och råd! Haha! Mycket bra tidning som jag kan rekommendera!

TV programmen var också väldigt bra idag! TV 3 är en bra kanal! Först Cityakuten! Sen Top Modell. Sen Extreme home makeover! Åhhh vad jag gråter av detta program! Undrar när jag ska sluta vara så blödig!

Idag är det den 11 september! En stor dag i sorgens tecken för många människor! Hoppas världen klarar sig från en katastrof denna dag!

Vill ni mig nåt så finns jag på jobbet hela natten!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var vår kille! Murre är hemma igen=) Så han skrämde mig. Tok-katten!

2008-09-11 @ 19:00:48
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så söt liten gris!

2008-09-11 @ 19:02:22
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas du får en trevlig jobbnatt. God natt gumman!

2008-09-11 @ 22:55:53
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Anne Folbert

Jösses så söt! Du skulle behöva ett farm att bo på!

Kram

2008-09-12 @ 09:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0