Irriterrad!

Ja, jag är fortfarande jävligt irriterrad! Har varit det sedan jag skrev mitt förra inlägg att blogg är en blogg! Visst är det kul med kommentarer men om man lämnar spydiga kommentarer så kanske man ska fundera på om man verkligen ska läsa min blogg eller hålla sig till andra bloggar som Kalle Ankas blogg eller Farmor Ankas blogg! Tål man inte sanningen så ska man akta sig för att närma sig den! Jag tror jag ska sluta vara så jävla snäll och skriva rakt ut vad jag tycker om saker och ting och inte tramsa en massa! Ångrar att jag tog bort ett inlägg som handlade om sanningen, men jag är ju så snäll att jag inte vill såra någon! Dax att sluta fjanta mig! Dax att visa vem jag är! Och nu går ingen säker...

För att vara som alla andra bloggare så ska jag skriva om mina kläder idag!
Jag har haft min nya höstjacka från Gucci. 25.000 kr
Mina nya svarta byxor från Armani. 12.000 kr
En vanlig svart t-Shirt från Ralph Lauren. 5000 kr
och mina nya snygga skor som är designade enbart för mig! Ovärderliga!


Och för att vakna ur drömmen så skulle jag slå ihjäl mig efter 2 steg i de där skorna!
Jag har fått njuta av dagen i min vita sjuksköterskeklänning! Inte fel det heller! Kanske något billigare i inköpspris, men minst lika het på marknaden!

Imorgon är det ett dagpass som gäller! Efter det ska jag fika med min Annica! Mys mys mys!

Kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Men hallå! Jag måste få veta vad som hänt! Ring mig för fanken i morgon! Nu går jag och lägger mig i mina svindyra underkläder ifrån Victoria Secrets ;-)

Kram kram

2008-09-29 @ 22:48:41
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anna Axén

Shit va schysta skor, jag har ett par liknande som jag köpte på Stureplan när jag var där för att fotas för en glamourjobb, så jävla bra!.. Vi får träffas och ta en latte någon dag;P.. au revour.. hihi

2008-09-30 @ 10:31:59
Postat av: Karin

Lina, var den du är och säg det du vill säga, inget kan vara bättre. Som du säger en blogg är en blogg...du vet vilka dina vänner än och vad vi tycker. De andra behöver du inte. kramar

2008-09-30 @ 11:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0