Hjälp!

Ja herre min tid! Första september! Härligt på sitt lilla vis! Sov till 14.00 idag! Underbart! Vaknade av att telefonen ringde! Det va en tjej som heter Jeanette som äger porrbutiken i Lyckeby! Trevligt samtal! Hon minns att jag hade stora bröst och ville nu berätta att hon startat en ny del i affären gällande snygga BH:ar i Stl D-H och hon undrade om jag ville ha ett party! Ja, gärna det! Men vem mer än jag har boobisar mer än stl D? Har funderat hela dagen på det! För att verka intresserad så fick jag be om ett telenr till en tjej som sköter leksakerna med! Ska nog boka party med båda! Leksaksparty är nog inte så svårt! Värre att hitta dem med stora bröst! Om du läser detta och känner dig träffad så hör gärna av dig!
Funderade på detta innan idag! Fick upp en sida med de bloggar som va mest lästa! Herregud! Inte konstigt att jag har max 3 läsare per dag! Jag är ju inte mager som en topmodel, jag använder inte Gucciväska och skärp, Jag använder inte stuprörsjeans med dragkedja, jag har inte midjelångt hår som är slingat hos frisören och jag har inte den nyaste puder/ foundationen som får min hy att stråla!! Och jag har ingen Chihuahua som heter Armani, Gucci eller Ellos! Det är nog därför jag inte har 6000 läsare per dag! Kanske vara nöjd med de få men trogna läsarna jag har!
Ialla fall så har jag 2 gäster till mitt BH party! Sexpartyt kräver fortfarande sin anmälan!

Annars har dagen varit lik gårdagen! Jag sov länge idag och njöt av att vara ledig! Ikväll har jag varit själv hemma och det va ljuvligt underbart! Jag hara bara legat på soffan och inte gjort någonting!!! Imorgon är det jobbdax igen!! Dock har jag lipat idag med! Utan anledning! Blir så jäkla trött på mig själv!!!! Kanske pga att jag fått mens idag! Trevligt vetande för alla läsare!?? Tror jag ska satsa på att analysera allt som alla andra gör!! Men istället för att ge poäng till den nya mascaran eller det nya höstiga läppstiftet så ska jag rekommendera nya sexleksaker och sexiga BH:ar! Jag kanske får 12.000 läsare per dag om jag gör detta! Hoppas bara jag kan hitta någon som kan sponsra mig att köpa in alla toys och att jag hittar några kompisar som kan testa dem och ge ett betyg! Kanske blir jag sveriges nya sexleksaksrådgivare! Vore coolt inför min kommande planerande barnmorskeutbildning som jag vill söka!

Bara en vecka till mitt favoritprogram, Ensam mamma söker! Ska bli sååå kul att följa! Och snart kommer Bonde söker fru! Det är det underbara med hösten! Alla underbara dokusåpor som börjar! Undrar när jag ska hitta något att söka till!!!!!???

Nähä! Nu är kl snart 03.00 och jag ska jobba imorgon som vanligt! Borde sova lite! Hör av mig senare idag!!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: B

Behöver jag anmäla mig till leksakspartyt? Trodde jag var självskriven. Puss.

2008-09-02 @ 12:54:47
Postat av: Linnea

Sv: Tack gumman! Vad snäll du e=)

2008-09-02 @ 20:56:06
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0